تبلیغات
.
.
یک کتابدار عجیب در مدرسه‌ عجیب! / عكس

خانم دانته کتاب‌دار جدید ما یک قابلمه گذاشته روی سرش و آمده مدرسه! یک روز فکر می‌کند رئیس‌جمهوری است! روز بعد فکر می‌کند گاوچران است! و از همه بدتر اینکه خودش هم نمی خواهد قبول کند که قاتی کرده!

دن گاتمن (1955) نویسنده این کتاب در نیویورک به دنیا آمد. روان‌شناسی خواند، مجله منتشر کرد و برای بزرگ‌ترها کتاب ورزشی درآورد و از این جور کارهای گنده و مهم انجام داد! اما چون عشقش نویسندگی بود بعد از همه این کارها نشست و برای کودکان داستان‌های طنز نوشت. گاتمن با کودکان ارتباط خوبی دارد.


این کتاب تصویرهای بامزه‌ای دارد که شخصیت‌های داستان را به خوبی تصویر می‌کند. جیم پایلوت این تصویرها را کشیده است.

مرد ارتشی، کتابدار، دندان‌های رئیس‌جمهور، خنگول‌ها، قهرمان خانم دانته، جانی دانه سیب، گامی کوچک برای انسان، هفته شعرهای کودکانه، مشکل خانم دانته، مدرک، فقط قبول کنید! و اثبات بخش‌های این داستان طنز کودکانه است.

«خانم دانته ما را دست انداخته است» که در قالب یک مجموعه داستان‌های مدرسه عجیب و غریب منتشر شده است، داستانی جذاب و بامزه دارد که بر اساس تجربیات یک پسربچه شیطان در مدرسه‌اش شکل می‌گیرد و با زبان طنز مطالبی آموزنده را نیز مطرح می‌کند.

واحد کودک و نوجوان انتشارات افق این کتاب را در شمارگان 3 هزار نسخه و قیمت 3 هزار تومان به چاپ رسانده است.

منبع: سایت خبری قطره




طبقه بندی: اخبار کتاب، کتابخانه و کتابداری،
ارسال در تاریخ چهارشنبه 18 مرداد 1391 توسط امیر رمضانی
نتایج داوری چکیده‌ مقالات همایش «ﺟﺎﻳﮕﺎه ﺗﻔﻜﺮ اﻧﺘﻘﺎدی در آﻣﻮزش»

به گزارش لیزنا، از میان 70 چکیده مقاله ارسالی به سوی دبیرخانه همایش «ﺟﺎﻳﮕﺎه ﺗﻔﻜﺮ اﻧﺘﻘﺎدی در آﻣﻮزش ﻋﻠﻮم ﻛﺘﺎﺑﺪاری و اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ» تعداد 52 عنوان چکیده مورد تأئید هیأت داوران قرار گرفته است.

عناوین چکیده مقالات پذیرفته شده به شرح زیر است:

 

ردیف

عنوان چکیده مقاله

1

آموزش مهارت های تفكر انتقادی و خلاق با تاكید بر نقش كتابخانه ها

2

آنچه كتابداران دانشگاهی باید در مورد تفكر خلاق بدانند

3

ارائه پرسشنامه ی نوین ارزشیابی مدرسان كتابداری و اطلاع رسانی با استفاده از مؤلف ههای تفكر انتقادی ریچارد پل

4

ارزیابی 3 پایگاه اطلاعاتی Noormags و SID ،Magiran در انتخاب مؤثرترین پایگاه اطلاعاتی برای ارائه بهترین  ادبیات پژوهش در زمینه تفكر انتقادی

5

ارزیابی میزان گرایش كتابداران كتابخانههای عمومی شهرستان ری به تفكر انتقادی: تاثیر تفكر انتقادی كتابداران در افزایش سطح خدمات

6

بررسی ابزارهای سنجش در تفكر انتقادی

7

بررسی تاثیر تفكرانتقادی در دانشجویان مقطع تحصیلات تكمیلی رشته كتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت تحصیلی آنها واحد علوم و تحقیقات تهران

8

بررسی جایگاه تفكر انتقادی و تفكر خلاق در تعلیم و تربیت دانشگاهی در كتابداران دانشگاه بوعلی سینا همدان

9

بررسی رابطه بین مهارت های تفكر انتقادی در مهارت های سواد اطلاعاتی دانشجویان كارشناسی ارشد كتابداری و اطلاع رسانی دانشكده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389

10

بررسی رابطه تفكر انتقادی وتفكر خلاق با عملكرد تحصیلی دانشجویان كارشناسی رشته كتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز

11

بررسی رابطه خلاقیت و رویكرد یادگیری با عملكرد تحصیلی در دانشجویان كارشناسی ارشد رشته كتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اهواز

12

بررسی رابطه سواد اطلاعاتی با تفكر خلاق كتابداران كتابخانههای دانشگاهی استان مركزی با تاكید بر استانداردهای سواد اطلاعاتی

13

در ایجاد تفكر انتقادی دانشجویان PBL بررسی روش آموزشی

14

بررسی گرایش به تفكر انتقادی در سرفصل دروس كارشناسی كتابداری و اطلاعرسانی

15

بررسی مروری جایگاه تفكر انتقادی و خلّاق در آموزش كتابداری و اطلاع رسانی

16

بررسی مهارت های تفكر انتقادی كتابداران شاغل در كتابخانه های دانشگاهی دانشگاه های استان تهران

17

بررسی مهارت های تفكر انتقادی دانشجویان كتابداری و اطلاع رسانی پزشكی دانشگاه علوم پزشكی همدان

18

بررسی مهارت های تفكر انتقادی در دانشجویان سال آخر مقطع كارشناسی رشته كتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور محمود آباد

19

بررسی میزان آشنایی، گرایش و به كار گیری مهارتهای تفكر انتقادی در بین مدیران و كتابداران شاغل در دانشگاههای شیراز (دولتی ، آزاد ، غیر انتفاعی)

20

بررسی میزان تفكر انتقادی كتابدارن دانشگاه علوم پزشكی اصفهان

21

بررسی میزان مهارت تفكر انتقادی بین كتابداران شاغل در دانشگاههای مازندران

22

بررسی میزان مهارت های تفكر انتقادی در میان كتابداران شاغل در كتابخانه های عمومی استان البرز و ارائه راهكارهایی جهت بهبود آنها

23

بررسی میزان مهارت های تفكر انتقادی كاربران كتابخانه سازمان مدیریت صنعتی در بهره گیری از منابع و خدمات كتابخانه و نقش كتابداران كتابخانه در جهت افزایش این مهارتها در كاربران

24

بررسی میزان مهارت های تفكر انتقادی در كتابداران شاغل در كتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

25

بررسی میزان مهارتهای تفكر انتقادی كاركنان كتابخانه های مركزی دانشگاه های دولتی شهر تهران و ارائه راهبردهایی در جهت پرورش مهارتهای تفكر انتقادی

26

پرورش مهارت های تفكر انتقادی دانشجویان كتابداری و اطلاع رسانی با استفاده از شیوه آموزش مسئله محور

27

تاثیر آموزش تفكر انتقادی بر مهارت های خواندن و نوشتن انتقادی دانشجویان كتابداری و اطلاع رسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

28

تأثیر آموزش هدفمند تفكر انتقادی درتدوین پایان نامه دانشجویان كارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی برای بهره گیری از منابع كتابخانه ای با استناد به پایان نامه دانش آموختگان این رشته

29

تاثیر بازاندیشی بر مهارتهای تفكر انتقادی دانشجویان تحصیلات تكمیلی كتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

30

تاثیر تفكر انتقادی بر عملكرد حرفه ای علوم كتابدارای و اطلاع رسانی

31

تاثیر سطح تفكر انتقادی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بر رفتار اطلاع یابی آنها

32

تأثیر مكتب انتقادى فرانكفورت بر پژوهش های كتابداری و اطلاع رسانی

33

تحلیل آموزش تفكرانتقادی به كتابداران پژوهنده در كتابخانه ها

34

تفكر انتقادی و انتقال شناختی: مفاهیمی برای توسعه آموزش سواد اطلاعاتی مبتنی بر وب

35

تفكر انتقادی و خدمات مرجع در كتابخانه ها

36

تفكر انتقادی و ضرورت آموزش آن در علوم كتابداری و اطلاع رسانی

37

تفكر انتقادی: راهی به سوی ارتقای كتابداران

38

جایگاه تفكر انتقادی در ارائه خدمات مرجع و اطلاع رسانی كتابخانه ها

39

رابطه تفكر انتقادی و اطلاع رسانی از دیدگاه دانشجویان دانشكده تحصیلات تكمیلی آزاد بوشهر در سال 90

40

رابطه تفكر انتقادی و تفكر خلاق و رابطه آن با علوم كتابداری و اطلاع رسانی

41

رابطه تفكر انتقادی و تفكر خلاق وارتباط آن با علوم كتابداری و اطلاع رسانی

42

رابطه تفكر انتقادی و سواد اطلاعاتی

43

سنجش میزان گرایش به تفكر انتقادی در پژوهشگران نهاد كتابخانههای كشور و ارتباط آن با تولیدات علمی آنها

44

كاربرد تفكر انتقادی , تفكر خلاق در ارزیابی و انتخاب منابع اطلاعاتی با تاكید بر منابع اینترنتی

45

مرگ آموزش كتابداری و اطلاع رسانی: تاملی بر اندیشه های پائولو فریره در زمینه آموزش انتقادی

46

مطالعه مهارتهای تفكر انتقادی در دانشجویان مقطع كارشناسی ارشد كتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه های آزاد اسلامی كشور

47

مقایسه تطبیقی مقاله های هم تألیفی و تك تألیفی درحوزه علوم كتابداری و اطلاع رسانی از نظر حضور عناصر تفكرانتقادی در آنها  در دهه 1376 - 1386

48

میز مرجع انتقادی بهتر است یا میز مرجع انفعالی؟! (بررسی رابطه تفكر انتقادی و خدمات مرجع)

49

نقش آموزش تفكر انتقادی و خلاق با رویكرد حل مسئله در یادگیری دانشجویان كتابداری و اطلاع رسانی

50

نقش تفكر خلاق و تفكر انتقادی در مطالعات میان رشته ای

51

نقش گروه های بحث الكترونیك در ارتقا تفكر انتقادی

52

نقش مدرسان دانشگاه های آزاد اسلامی كشور در ایجاد تفكر انتقادی در دانشجویان رشته علوم كتابداری و اطلاع رسانی

 نویسندگان چکیده مقالات پذیرفته شده تا 20 مهر 1391 فرصت دارند متن کامل مقالات خود را بر اساس ساختار مقالات تدوین و به ایمیل ctlis91@gmail.com ارسال نمایند. زمان اعلام نتایج داوری مقالات 30 مهر 1391 خواهد بود.

گفتنی است، ﻫﻤﺎﻳﺶ ﻣﻠﻲ «ﺟﺎﻳﮕﺎه ﺗﻔﻜﺮ اﻧﺘﻘﺎدی در آﻣﻮزش ﻋﻠﻮم ﻛﺘﺎﺑﺪاری و اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ» ﺑﺎ ﻣﺸﺎرﻛﺖ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و داﻧﺸﮕﺎه آزاد اسلامی واحد بابل در این واحد دانشگاهی ﺑﺮﮔﺰار می شود.

منبع: لیزنا




طبقه بندی: اخبار همایش ها، نشست ها و کنفرانس ها،
ارسال در تاریخ چهارشنبه 18 مرداد 1391 توسط امیر رمضانی
عناوین دوره های آموزشی پژوهشگاه در شهریور 91 اعلام شد

به گزارش لیزنا، روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: مدیریت آموزش این پژوهشگاه در ادامه برگزاری دوره های آموزشی خود عناوین و ساعات دوره‌های آموزشی شهریور ماه 1391را اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش این دوره ها از تاریخ 13 شهریورر آغاز و تا 30 شهریور  ادامه خواهد داشت.

عناوین دوره ها و تاریخ برگزاری آنها و همچنین نام مدرسین هر دوره در جدول زیر آمده است:

عنوان دوره

زمان برگزاری

مدرس

هزینه (ریال)

آمار و كاربرد‌های آن برای مدیران

13 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر كلانتری

-/1.000.000

آشنایی با نحوة داوری مقالات پژوهشی و ترویجی

14 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر علیپور حافظی

-/1.000.000

آشنایی نظری و عملی با اصول و روش‌های چكیده‌نویسی

15 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر نوروزی

-/1.000.000

وب سنجی: چیستی، چرایی و چگونگی

15 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر اسدی

-/700.000

آشنایی با نظام سنجش كیفیت خدمات كتابخانه‌ای بر مبنای الگوی تعالی سازمانی (EFQM)

16 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر فرج‌پهلو

-/1.000.000

راهبردهای جستجو و دستیابی به اطلاعات در محیط وب

18 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

مهندس انوشه

-/1.000.000

آشنایی با شیوه‌های نگارش و انتشار مقاله‌های علمی در مجله‌های آی.اس.آی

19 شهریور

(یك روزه     16 ساعت)

دكتر اسفندیاری

-/1.000.000

آشنایی با نگارش مقالات پژوهشی و ترویجی برای نشریات فارسی زبان

20 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر احمدی

-/1.000.000

آشنایی با نشر الكترونیكی (مقدّماتی)

20 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر بابایی

-/1.000.000

مفاهیم، ساختار و نحوه ایجاد كتابخانه‌های دیجیتال (مقدّماتی)

21 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر علیپور حافظی

-/1.000.000

روشهای تجزیه و تحلیل داده‌های آماری با استفاده از نرم‌افزار اس.پی.اس.اس  (SPSS)(مقدّماتی)

25 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر احمدی

-/1.000.000

آشنایی با نظریة بیز و شبکة بیزی و کاربرد آن در شخصی‌سازیِ محیط یادگیری الکترونیکی

25 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

مهندس صابری

-/1.000.000

روشهای تجزیه و تحلیل داده‌های آماری با استفاده از نرم‌افزار اس.پی.اس.اس (SPSS)(پیشرفته)

26 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر احمدی

-/1.000.000

آشنایی با نرم‌افزار تحلیل داده‌های كیفی مكس كیودا (MAXQDA)

26 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر صدقی

-/1.000.000

آشنایی با فنّاوری‌های نو پدید در كتابخانه‌ها

27 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

مهندس جلالی‌منش

-/1.000.000

مدیریت دانش و تجربه در سازمان‌های تحقیقاتی و علمی

28 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

مهندس نیكجو

-/1.000.000

آشنایی با قابلیت‌ها و كاربرد‌های وب 2 با تأكید بر موتور كاوش گوگل

29 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

خانم پاكدامن

دكتر اصنافی

-/1.000.000

الگو‌سازی مبتنی بر منطق فازی و بولی در سامانه‌های اطلاعات مكانی      (GIS)

30 شهریور

(یك روزه     9 ساعت)

دكتر مهرنیا

-/1.000.000


محل برگزاری این دوره ها تهران، خیابان انقلاب، چهارراه فلسطین، شماره 1090، مدیریت آموزش می باشد.

علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به وب سایت پژوهشگاه مراجعه نمایند.

منبع: لیزنا




طبقه بندی: اخبار کارگاه ها و دوره های آموزشی،
ارسال در تاریخ چهارشنبه 18 مرداد 1391 توسط امیر رمضانی
استخدام کتابدار در یک مرکز تحقیقات دانشگاهی

به گزارش لیزنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استخدام، مرکز تحقیقات بیماریهای کلیه و مجاری ادراری واقع در تهران یک نفر کتابدار خانم مسلط به وورد و اکسل و اینترنت، آشنا به زبان انگلیسی استخدام می کند.

متقاضیان می توانند رزومه خود را به شماره ۲۲۷۷۰۹۵۴ فکس و یا ایمیل shgolshan@unrc.ir ارسال کنند.

منبع: لیزنا




طبقه بندی: اخبار استخدامی،
ارسال در تاریخ چهارشنبه 11 مرداد 1391 توسط امیر رمضانی
مجموعه کارگاه های تابستان و پاییز 91 شرکت پارش آذرخش

با پیشرفت فناوری و شکل گیری کتابخانه های دیجیتالی حجم انبوهی از اطلاعات و منابع اطلاعاتی در این نوع از کتابخانه ها در اختیار کاربران وب قرار گرفت. اما همیشه این سوال مطرح است چه میزان از اطلاعات تولید و ذخیره شده در کتابخانه های دیجیتالی، قابل بازیابی بوده و در دسترس پژوهشگران قرار می گیرد؟

شرکت پارس آذرخش با هدف بررسی وضعیت بازیابی اطلاعات در کتابخانه های دیجیتالی در نظر دارد با همکاری سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی کارگاه آموزشی را با عنوان "قابلیت های بازیابی اطلاعات در کتابخانه های دیجیتالی"، برگزار نماید.

  این کارگاه با تدریس دکتر سید مهدی طاهری(عضو هیئت علمی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) و سیده افروز حسینی شکرایی( کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی) در روز چهارشنبه مورخ 8 شهریور 1391 از ساعت 8 الی 13:30در شهر مشهد، حرم مطهر امام رضا(ع)، دوربرگردان شیخ طبرسی، ساختمان بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی،طبقه 1-، واحد آموزشی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام برای دانشجویان مبلغ 100000 (صد هزار) ریال و برای کارمندان مبلغ 150000 (صدو پنجاه هزار) ریال است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 91/06/06 با شماره تلفن های 8-2857687-0251 و  4-09109045053 تماس حاصل فرمایند.

جستجو و بازیابی اطلاعات در اینترنت فرایندی پیچیده و چندبُعدی است. در این میان موتورهای جستجو اصلی‌ترین و پرکاربردترین ابزار كاوش در اینترنت به شمار می‌آیند که به بسیاری از نیاز های اطلاعاتی کاربران پاسخ می دهند.

در عصری که دسترسی آزاد به اطلاعات به نیازی ضروری تبدیل شده فراهم آوردن قابلیت های ویژه در سیستم های اطلاعاتی در راستای دسترس پذیری اطلاعات مضبوط در آن ها  از طریق وب، امری در خور توجه است.

حال آنکه نرم افزارهای اطلاعاتی موجود با انحصارطلبی، کاربران را ملزم به استفاده از صفحات خاص و گاها منسوخ نموده و دسترسی آزاد به اطلاعات را محدود می کنند.

موسسه آموزشی پژوهشی پارس آذرخش با هدف بررسی دسترسی آزاد به اطلاعات در سیستم های اطلاعاتی، در نظر دارد کارگاه آموزشی را با همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با عنوان " میانکنش پذیری موتورهای کاوش وب و کتابخانه های دیجیتالی: بهبود دسترسی به اشیای محتوایی "  برگزار نماید.

این کارگاه با تدریس دکتر سید مهدی طاهری(عضو هیئت علمی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) و سیده افروز حسینی شکرایی( کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی) در روز چهارشنبه مورخ 19 مهر 1391 از ساعت 8 الی 13:30در محل سالن اجتماعات پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واقع در شهر بوشهر، خیابان معلم، مقابل جایگاه نماز جمعه، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام برای دانشجویان مبلغ 100000 (صد هزار) ریال و برای کارمندان مبلغ 150000 (صدو پنجاه هزار) ریال است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 91/07/17 با شماره تلفن های 8-2857687-0251 و  3-09109045052 تماس حاصل فرمایند.

 

کتابخانه های دیجیتالی در بستر فناوری های نوین اطلاعاتی شکل گرفته و در این بستر قابلیت های فراوانی برای آن ها فراهم آمده است. قابلیت هایی که موجب ارزش افزوده نسبت به محیط های سنتی شده و تغییر رویکردها و شیوه ها را در پی داشته است. یکی از این رویکردها دسترسی آزاد به اطلاعات است.

اما آیا استانداردسازی کتابخانه های دیجیتالی با هدف  تسهیل دسترسی آزاد یک محدودیت برای جامعه اطلاعاتی محسوب می شود یا مسئولیتی ضروری که باید به سمت آن گام برداشت؟

موسسه آموزشی پژوهشی پارس آذرخش با نگاهی نو به مبحث استانداردسازی کتابخانه های دیجیتالی در نظر دارد، کارگاه آموزشی را با همکاری کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز و با عنوان " استانداردسازی کتابخانه دیجیتال: محدودیت یا مسئولیت برای جامعه اطلاعاتی "  برگزار نماید.

این کارگاه با تدریس دکتر عبدالحسین فرج پهلو(عضو هیئت علمی گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز) و سیده افروز حسینی شکرایی( کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی) در روز چهارشنبه مورخ 17 آبان 1391 از ساعت 8 الی 13:30در محل تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران، واقع در شهر اهواز، بلوار گلستان برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام برای دانشجویان مبلغ 100000 (صد هزار) ریال و برای کارمندان مبلغ 150000 (صدو پنجاه هزار) ریال است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 91/08/15 با شماره تلفن های 8-2857687-0251 و  3-09109045052 تماس حاصل فرمایند.

منبع: سایت پارس آذرخش




طبقه بندی: اخبار کارگاه ها و دوره های آموزشی،
ارسال در تاریخ سه شنبه 10 مرداد 1391 توسط امیر رمضانی
كنفرانس ملی كارآفرینی و مدیریت كسب و كارهای دانش بنیان


حوزه(های) تحت پوشش:تجارت, مدیریت (عمومی)

تاریخ برگزاری: 23 آبان 1391

برگزار کننده: مراكز سه گانه كارآفرینی، رشد واحدهای فن آوری، و ارتباط با صنعت(جامعه) دانشگاه مازندران با همكاری شركت پژوهشی طرود شمال

سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیكا

محل برگزاری: بابلسر

تاریخ‌های مهم:

مهلت ارسال اصل مقاله: 1391/6/31
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1391/7/20
مهلت ثبت نام: 1391/8/10


محورهای ارائه مقالات

كارآفرینی

  • مبانی نظری و تجربی در مورد كارآفرینی.
  • كارآفرینی و نقش آن در توسعه پایدار.
  • كارآفرینی در حوزه های مختلف دانش و فن آوری
  • دیگر مباحث آزاد در مورد كارآفرینی

مراكز رشد و پاركهای علم و فن آوری

  • مبانی نظری و تجربی در مورد مراكز رشد و پاركها.
  • كلینیكهای تخصصی مشاوره راه¬اندازی و استمرار كسب  وكارهای دانش بنیان.
  • كسب وكارهای(شركتهای) دانش بنیان و تجاری سازی دانش و تكنولوژی.
  • دیگر مباحث آزاد در مورد مراكز رشد و پاركهای علم و فن آوری.

مدیریت در شركتهای(كسب وكارهای) كوچك و متوسط

  • مبانی نظری و تجربی در مورد كسب¬ وكارهای كوچك و متوسط.
  • تولید، بازار، مالی، و نوآوری و خلاقیت در شركتهای كوچك و متوسط.
  • خوشه های كسب وكار.
  • كسب و كار و كارآفرینی از دیدگاه قرآن و اسلام
  • دیگر مباحث آزاد در مورد شركتهای كوچك و متوسط

ارتباط بین دانشگاه و صنعت(جامعه)

  • مبانی نظری و تجربی در مورد ارتباط بین دانشگاه و صنعت
  • انتظارات متقابل دانشگاه و صنعت(جامعه).
  • مدلها/الگوها/چهارچوبهای ارتباط اثربخش بین دانشگاه و صنعت(جامعه)
  • دیگر مباحث آزاد در مورد ارتباط بین دانشگاه و صنعت(جامعه)

دانشگاههای نسل سوم(كارآفرین و ارزش آفرین)

  • مبانی نظری و تجربی در مورد دانشگاههای نسل سوم.
  • نقش دانشگاهها در توسعه همه جانبه(اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی) جامعه
  • كارآفرینی دانشگاهی و دانشگاه كارآفرین
  • دیگر مباحث آزاد در مورد دانشگاههای نسل سوم.

ارتباط كارآفرینی با رشته های مختلف دانشگاهی

  • مبانی نظری و تجربی در مورد كارآفرینی و رشته های دانشگاهی.
  • كارآفرینی و علوم اداری و اقتصادی
  • كارآفرینی و علوم پایه(شیمی، فیزیك، زیست¬شناسی، و .....
  • كارآفرینی و علوم كشاورزی
  • كارآفرینی و علوم فنی و مهندسی
  • كارآفرینی و حقوق و علوم سیاسی
  • كارآفرینی و تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • كارآفرینی و علوم انسانی و اجتماعی
  • كارآفرینی و هنر و معماری
  • دیگر مباحث آزاد در مورد كارآفرینی و رشته های دانشگاهی.

اطلاعات تماس با دبیرخانه:

تلفن دبیرخانه: 5259653-0112
فکس دبیرخانه: 5233580 - 0112
ایمیل: info@toroudshomal.com
وب‌سایت: http://www.toroudshomal.com



طبقه بندی: اخبار همایش ها، نشست ها و کنفرانس ها، فراخوان مقاله،
ارسال در تاریخ سه شنبه 10 مرداد 1391 توسط امیر رمضانی
(تعداد کل صفحات:5) 1 2 3 4 5

ابزار وبمستر

عکس

دانلود

خرید vpn

قالب وبلاگ